Bir vakit daha düştü sıhhatimden
Üşüştürdüğüm şaraplı geceden armağan
Sabahın kalk sirenine soyunmadan
Sıyrılamadım yataktan
Tutmuyordu eskilerin
Pa dedikleri
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




tebrikler
Tebrikeler anlatıma . Saygılarımla
Serkan ÖZTÜRK
Çok geçmiş olsun:(
Daha uzun cümleler kullanabilirseniz....çekici şiir yazabilirsini.Bence kısa kelimelerle uzun şiir biraz etkisiz kalıyor..yine de güzeldi kaleminize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta