Dik gelmişim bu dünyaya
Yine dimdik gideceğim
Ömür boyu kalsam yaya
Yine de şükredeceğim
Ağaya bel bağlamadım
Hiçbir çıkar sağlamadım
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




duyguların duygularımdır üstadım.Bugünler gelip geçicidir,aslolan ise yarınlar.selam ve sevgilerimle.
Mirasım Şerefim.
Çalıştım oğul,hainlik bilmedim,
Ülkemin Doğusu Batısı demedim.
Helal olmayan Ekmeği yemedim.
Mirasım Şerefim,taşı alnında oğul.
Yetim hakkı araziler çevirmedim,
Yüreksiz hırsızlara rüşvet yedirmedim.
Yürüdüm Adaletin çizdiği yolda,
Övüncüm alınterim,bil değerini oğul.
Yakın çevreme çıkar sağlamadım,
Birilerine talep için ağlamadım.
Vicdanın gören gözünü bağlamadım,
Gururum yüreğim,dinle sesini oğul.
Karanlık köşke paralı varılmaz,
Adettir,Kefensiz Mezarda yatılmaz.
Açılır sayfalar eksik fazla katılmaz,
Gerçek Ödül orda,unutma oğul.
İshak Özlü
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta