05.09.1965 Afyonkarahisar - Dinar ilçesi
Bir nehirde su olmak isterdim
Kıvrıla kıvrıla kayıtsız yürürdüm
Umursamazdım kayalara çarpmışım
Akardım taşkın su gibi vuslata
Karlı dağlardan aşıp da gelmişim
Yağmur yıkamış bedenimi damla damla
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Teşekkürler Yasemin hanım
Teşekkürler üstadım, gerçekten makbule geçti. Sizin kadar özenli değilmişim, bundan sonra dikkat etmeye çalışırım. Sevgilerimle.
Su olmak her şeyi silip yeniden başlamak adına akıp giderken
Tebrikler
Teşekkürler Yasemin hanım
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta