Biri babayiğit öteki kabadayı
Kimseler ne kendini biliyor ne dilini tutmayı
Ne küçük tanıyor ne büyük-ne anaa ne baba
Girdik bir girdaba çıkamıyoruz
Üstümüz başımız talihsizlik
Bir çoğumuzun elleri k-anlı aklı karışık
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Teşekkürler,29 Ekim Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun.
Ya...
"Taşı gediğine koyar" işte şair!
"Sözden" değil,
Özden yoksunlara!
Bugün bayram...
Bugün bari "dillerini tutsalar",
Ayrıştırmasalar,
sözün "iyisini" deseler olmaz mı?
Yaşasın Cumhuriyet!
Var olsun Türk, Türkçe...
Tebrikler Efendim, iyi bayramlar...
Teşekkürler,29 Ekim Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta