Ben şiirle sevinir,şiir ile kızarım,
Dile gelir söylemem,mısralara yazarım.
Şiirle sevindirir,şiir ile üzerim,
Dile gelir söylemem,mısralara yazarım.
Mısralar sık dokunmuş ince nakış gibidir,
Göz ile seçilemez,gizli dikiş gibidir,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Kimlere yazıldığı,bazen belli olsa da,
Gözüm gibi baktığım,güller bazen solsa da,
Gönüller genç kalıyor,yaşlar elli olsa da,
Dile gelir söylemem,mısralara yazarım.
Sevdiğimi kimseye anlatamadım
Bazen kızıp bazen ağladım
Benim saklandığım en büyük dağlarım
Kalemimdir,şiirimdir,anlattığım mısralarım
Buda benden olsun yüreğinize sağlık kalemin dfaim olsun.
kutluyorum yazan güzel yüreği..
namık cem
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta