Anla ikimizde hataya düştük
Belki pişmansın belki de değil
Biz seninle değil hayata küstük
Sensiz yaşamanın manası yoktur
Kimbilir kim yalan söyledi sana
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Ela gözleri mi, ipek saçı mı
Nasıl unuturum hadi bana sor
Ben mi hata yaptım söyle suçumu
Sensiz yaşamanın manası yoktur
Çok güzel olmuş şiir okuyucusunu yomayan bir şiir
biraz mahcub biraz suçluluk duygusu hüzüne bulanmış şiiri yadıran ve yazanın eline diline saglık kutlarım
açık yüreklilik.
ruhu güzel eserinizi kutluyorum...grup yarışmasında gönlümün üçüncüsü...genelde git,gelme,adını anmam gibi serzenişte bulunuyor şairler -şair olmayanlar =hemen hemen herkes...siz tevazu örneği **söyle suçumu **demişsiniz...gururu ayyuka çıkan insanoğlu için zordur bunu söylemek...her babayiğidin harcı değil...zoru başaran yüreğe...
derin saygımla....
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta