Sen orada yalnız ben burada yalnız
Söyle nasıl mutlu olayım? .
Hadi bir ses verde biraz huzur bulayım..
Yüreğimde sevdanın ateşi yanarken..
Söyle hangi pınarlarda kanayım? ..
Sen dağlarda elde silah gezerken..
Söyle hangi mutluluk oyununu sunayım? ..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




türkü tadında yüreğe serinlik veren kaliteli bir çalışma...tebrikler...
Yüreğin vatan diye çarparken....
Söyle nasıl karşı koyayım? ..
Söyle sensiz nasıl kalayım? ..
Yüreği Vatan diye çarpanlara selam olsun...güzel bir çalışma kutlarım Sakine hanım saygılar...
onsuzlugu Allah kımseye vermesın.....kalemıne saglık...Arzu
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta