Kadehimde bir yudum sevgi kaldı,
Sunsam sana elimle, içer misin?
Dilimde söylenmedik tek övgü kaldı;
Onu söylemezsem kaçar mısın?
Maşuk karşılık beklememeli asla;
Her yaptığı kendiliğinden olmalıdır...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Güzeldi
Yüreğinize sağlık.
Halide hanıma da teşekkür etmeden edemiyeceğim.. Saygılarımla.
elinize ve yüreğinizdeki duyguları aktaran kaleminize sağlık.sevgiler..
Çok severek okudum.Yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun..
Kadehimde bir yudum sevgi kaldı,
Sunsam sana elimle, içer misin?
----
yudum yudum içen bilir sunulan bu badeyi
sevgi ile aşkla gezdim yürek denen kabeyi
üstadımın kalemini kutluyorum saygılarımla
ben de çok severek okudum erdal dost...
Oldukça akıcı mısralar kaleminize sağlık
Mesut Özbek
kutlarım tam puanla. güzel nükteler sevgiliye. kaleme sağlık
musıki tadında bir şiir.
anlam dolu,anlatımı usta işi
okuması haz veren dizeler..
kutluyorum...saygılarımla...HŞT
erdal bey,
hoş dizelerdi...beğeniyle okudum..tebrik ediyorum.
KENDİNİ NAZA ÇEKEN BİR SEVGİLİ VAR SANIRIM KARŞINIZDA.SİTEM ETMEKTE ÇOK HAKLISINIZ.GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM..
Bu şiir ile ilgili 12 tane yorum bulunmakta