Bana '' hiç gülmüyorsun'' diyorlar,
Gülecek o kadar az şey kaldı ki hayatımda.
Bakmayın soyadımın Hepgüler olduğuna,
Siz,ağlamadığıma şükredin...
(1 Ağustos 1992)
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Acıları içimize gömüp öyle zmanlar yaşarız ki içimiz kan ağlarken gülebilmek sanırım büyük bir sanat.
Saygılar dosta
Kardeşim bu hüzünlü sözler hep şiirlerde kalsın,bizler bu dünyada ki sınavlardan hep geçeceğiz ve öbür tarafa Allah'ın izni ile cevap veremiyeceğimiz bir şey kalmasın.Bundan sonraki yaşantınızda yüzünüzün hep gülmesini diliyorum.Saygı ve sevgi ile sağlıcakla kalın.
demeyin böylee, umarım gerçek değildir yazdıklarınız..hep gülün inşallah yüzünüzden gülücükler eksik olamsın, hadi bir deneyin isterseniz :))))))))) umutlarınız solmasın.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta