Soruyorum arada bir
Kendime
Neden gozyaslarim
Akmak istiyor
Yok yere
Yoksa dunyanin
Su halinden mi
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Yoksa sevgi
Insanlar icin degil mi
anlamlı dizelerdi.
tebrikler.
kısa ama manası derin olmuş.
gerçektende düşündüğümüz zaman manevi duygu yoksunları çoğaldıkça,benlik davası aldı başını gidiyor.sadece üstün olup gücünü göstermek için çalışıyor.
sevgi saygı ve hoşgörü kalmadı ,yada nesli tükenmek üzere.
yüreğinize sağlık.
kaleminiz daim olsun
Soruyorum arada bir
Kendime
Neden gozyaslarim
Akmak istiyor
Göz yaşları boşuna akmaz onlar neye göre aktığını bilirler akmalarının elbette nedenlerı var ama söylemezler hüzünlü güzel bir şiir yüreğine sağlık kardeşimiz
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta