Yağmur yağacaktı önce,
İnceden ıslanacaktı saçların..
Saç dediğin kıvırcık olmalı bence.
En azından dalgalı.
Ha bir de yağmur kokusu, kin kokusundan iyidir.
Neyse;
Sorun yok.
Gitmeleri de sevmeli insan;
yoksa başka çaresi...
Kayıt Tarihi : 23.06.2026 21:37:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!