bu eller kimin?
ya bu
karanlığa yatmış duygular
kahretsin
neden
neden uyandırdın ki beni bu kabustan
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Gördüm ateşte cımbızda yokmuş
Fikir çilesinden üstün işkence
Cevabı olmayan soru yoktur da cevabını bilemediğimiz çok soru var...
.bilenler bilmeyenlere desin,
Ey Nebiler nebisi,Ümmetin yetim,Ümmetin öksüz,
Ne de çok sorum vardı halbuki yüreğimde ,kan ağlıyor yokluğa düşmüş İnsanlık duyguları ,
gel Ey Nebi gel artık N E R D E S İ N ?
Saygılar Üstad..ALLAH(C.C)'a emanet ol.
cevabı olmayan sorular yorar insanı en çok... aslında bir cevap vardır ama biz o cevabı kabul etmek istemeyiz bir türlü...
güzel bir şiir
tebrik ederim
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta