Her gece düşünde,
Her yolun başında,
Eline damlayan gözyaşında
Gördüğün bendim.
Sen,anlatılmaz dertli,
Kalbinde bir bahar dalı,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Her gece düşünde,
Her yolun başında,
Eline damlayan gözyaşında
Gördüğün bendim.
Ben inanıyorum gerçekten seven insan bunu mutlaka görmüştür kutlarım ŞİİRİ
harika bir şiir...tebrikler...
Hüzünlü bir şiir.
Toz pembe oluyor baştan maalesef.
Çok anlamlı..
Kaleminize sağlık.=:))))
Sevgiliyle konuşur gibi,söyleşir, dertleşir gibi olmuş ,kutlarım..
Nedenini ne güzel anlatmışsınız ilk bölümde . Güzel ve sade şiirinizi kutlarım .
Hep acı var bu işin ucunda,
Pişmanlığı sıkıyorsun avucunda.
Bilmem ki bunca insanın içinde
Neden,tutup da beni beğendin.
bir sebep vardır bilinmez
bir nokta konmuştur kalbe silinmez
ne kadar dert versede sevğili
ondan geçilmaz
saygılar
Hep acı var bu işin ucunda,
Pişmanlığı sıkıyorsun avucunda.
Bilmem ki bunca insanın içinde
Neden,tutup da beni beğendin.
bir sebep vardır bilinmez
bir nokta konmuştur kalbe silinmez
ne kadar dert versede sevğili
ondan geçilmaz
saygılar
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta