Bu, bileylenmiş bir çığlıktır,
Keser günün göbeğini
Sesin karışması bulanık sulara
Ve suyun kendini döve döve
Yosun giydirmesi bu kayalara
Bu, uzun ve kanlı işgallerdir artık
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




kutlarım...
Görmemezliğe gelmeli mi zamanın özel ya da "cins adıllarını" ki, çağdan asra, asırdan yıla, mevsime, aylara, haftalara, günlere kadar hep aynı döngüde, aynı umarsızlıkla geçip giderken...
Olmasaydık, kim koyardı adını?
Kim sorardı "kaçıncı kaçırışımızdır" bir buluttan ayı...
Oldukça etkili bir sorgulama...
Cevabını arayan güçlü bir şiir..
Kutlarım Deniz Hanım..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta