Sensizlik çekiyorum bu sonbahar akşamında,
Gözlerimi yakıyorum her sensiz kalışımda,
Ben ki hep kıskanırdım o sıcak şömineyi,
Şimdi tutuştu kirpiklerim gözlerimin ateşinde.
Elimdeyse bir şişe kanyak,
Yudum yudum sensizlik içinde,
Yüzüyorum pespembe bedeninde.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Çok asklar cok nehirler akar gonullerden...
Biten asklardakı goz yasları yıkar kalpleri ve hazırlar yeni sonlara.. onemliolan sonsuz ask Burcu'cugum sanada nasıp ola... :))
Siirin cok guzel tebrikler...
'sonsuzluğun tek noktası seninle olduğum yerdir sonumsun'...her son yeni bir başlangıç olduğuna göre ne bu şiir biter ne bu şarkı...yokoluş diye bir şey yok...Var..hep var...aşk ta var sevda da...bütün duyargalarını nasıl da açmışsın....tebrikler...
Bunu gerçekten unutmuşum. Mükemmeldi. Mükemmel. Bununla ilgili konuşalım seninle.
Burcu-Umut'un Umut Olanı.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta