“Ellerinden tutup en güzel çiçek bahçelerinden birinde gezmek seninle
Yahut bir sahil kenarında yada kahırlarla dolu dipsiz bir uçurumda
Saçlarını gemime yelken yapıp uzak deryalara açılmak isterim
Bakire topraklara ayak basmak
El değmemiş ormanlarda koşuşturmak
Bir çocuk gibi sevinç çığlıkları atmak isterim
Çehremi aydınlatan ışığında gözlerimi açmak
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta