Hüznüm katığımdır, yavan aşıma,
Gönülden yorgunum, feyize muhtaç.
Sormayın gelenler nedir başıma,
Ne doktor bulunur, ne de bir ilaç.
Işığı ararım yıllardan beri,
Attıkça adımım gidiyor geri,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Merhaba,yüreğine ve kalemine sağlık.Güzel bir şiir.Saygılar...
Dr İbrahim Necati Günay
Işığı ararım yıllardan beri,
Attıkça adımım gidiyor geri,
Tipide yoruldum, azdır zemheri,
Çaresiz kalsam da dostluk başa taç......... dostların kıymetini bilmek bir şaire yakışanın en güzeli ............ sevgiler hulyahuyuktepe
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta