Sonra gezdim, geçtiğin sokakları
Öptüm sonra yokluğundan
Ne geçmek bildi kış ayları
Ne de bahar geldi yolunda
Bir mezar kaldın içimde
Ne kadar seslensem de duymuyorsun
Hep geliyorum mezar başına aslında
Sanki öldün, beni de öldü biliyorsun
Şimdi hangi topraklara derya oluyorsun,
Bana kurak oluyorken
Hiç mi ahım kalmadı üzerinde,
Şimdi yel olup esip gidiyorsun?
Bahanen çoktu aslında dalımdan kopmaya
Ben ne kadar bağlı kalsam da sana
Bir kök salmıştın gözlerimde
Meğerse sen yaprak olmuştun dalımda
Kimine ölümden ötesi yok da
Bana ölümden ötesi özlem
Bir öldürdün beni yaz ayında
O gündür özlem tütüyorum yolunda
Kayıt Tarihi : 12.04.2026 11:21:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!