Yağmurlu bir sonbahar günüydü,
Sana yandığım gün.
Yüreğimin tam orta yerinden vurulmuştum.
Sevgi ve şefkat saçılmıştı ortalığa.
Büyüktü,yüceydi.
Eşi görülmemişti daha.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Dünya ya merhaba deyişimizde sonbahardaydı bizim..Sevdaya merhaba diyişimiz de..Şiire hoşgeldin diyişimizde.Bir mevsim bilirim ben zaten yaşadığım.Diğerlerinde varlığım ve yokluğum pek belli olmaz.Sevdan kadar güzel bir şiir olmuş..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta