Ben daha önce böyle bilmezdim aşkı,
Deli gibi severken yüreğim yetim kaldı
Ağladım gözyaşım neye yaradı,
Sevda denilen şey koca bir yalandı.
Şimdi ben nereye gideceğim,
Senin yerine kimlere yar diyeceğim.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




''Ben daha önce böyle bilmezdim aşkı,
Deli gibi severken yüreğim yetim kaldı
Ağladım gözyaşım neye yaradı,
Sevda denilen şey koca bir yalandı...''..
Tebrikler Sn AKKURT
İçtenlikle ifade edilmiş pek güzel bir çalışmaydı...
sonbahar vurur insanı
benim sonbahardan farklı bir son bahar şiiri kutlarım sema hanım selamlar...
Ben daha önce böyle bilmezdim aşkı,
Deli gibi severken yüreğim yetim kaldı
Ağladım gözyaşım neye yaradı,
Sevda denilen şey koca bir yalandı.
Yüreğin Kadar Cesur Bir Şiir.
Yüreğine Sağlık Sema Arkadaşım.
SONBAHAR....!
EN SEVDİĞİM MEVSİM.
.............
TEBRİKLER
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta