sis aşınca ovaları
yekpare bulut oturunca dağ başlarına
yayla göçleri yollara düşünce
serin bir rüzgâr eser kuzeyden
ve yerleştirir sonbaharı bu diyarlara
odunlar kesilmiş çatı gölgelerinde
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




tebrikler
namık cem
YÜREĞİNİZE SAĞLIK DİLEK HANIM..KALEMİNİZ DAİM OLSUN..
yazın yorgunluğu yiğit yüreklerde
güçlü kollarda çalışkanlık esir
güçlü kollarda kaslar çelikleşir
anadolu’nun cefakâr insanları
toprağıyla mertleşir......
GÜZEL ANLATIM TEBRİKLER.SEVGİ VE SELAMLAR.tam puan
yalın sade ve çok güzel bir anlatımınız var...saygılar...
yüreğinize sağlık çok güzel bir anlatım...SAYGILARIMLA...Fırat Sırtlan
Sonbaharın uğrlanıp köşede gözden kaybolduğu bu günlerde neredeyse arkasından su dökmek gibi olmuş bu şiir . Kutluyorum , sayın Dilek Uluocak ...
Her mevsim ayrı güzel, sonbaharı böyle anlatan ilkbaharı nasıl anlatır kimbilir. Çok güzeldi, kutlarım.
Birol Hepgüler.
her mevsimin tadı başka, ama sonbaharın bambaşka, kaleminiz daim olsun
tebriklerimle
güzel bir betimleme tebrik ederim...
neden hep sonbahar hüzünlerin başlangıcıdır ? Zor dönem ve hazırlanan bedenler yoksa akıllar mı hazırlanır belirginleşmiş kavramlar yaklaştıkça ?:))) gönül diliniz susmasın :))
Bu şiir ile ilgili 35 tane yorum bulunmakta