Alihoca/Ulukışla/NİĞDE
serzeniş/
artık aynalara bakmayacağım,
...anlaşmayacağım resimdeki gözlerinle! ..
inat bu ya; alabildiğine yaşlanacağım!
altı üstü bir ‘’son nefes’’ değil mi? ..
vereceğim işte!
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




'' çok güzel bir şiir ayrılığı karamsarlığa yer vermeden anlatmış... tebrikler...''
Masallar gerçek olsa...okuduğum her şiiriniz,
şiir okuduğumu hissettiriyor ...çok güzel ama çok oynanırsa Mona Liza'ya benzeme ihtimali var...tabir caizse cascavlak :))
çok hoş.. sevgiyle neşer selman
'.....bütün kabahat benim;
........O’ nlar masalda kahraman,
.............benimse hayatım roman! '
çok güzel bir şiir okudum..tebrikler
sevgi ve saygıyla
hasan basri kale
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta