Alihoca/Ulukışla/NİĞDE
serzeniş/
artık aynalara bakmayacağım,
...anlaşmayacağım resimdeki gözlerinle! ..
inat bu ya; alabildiğine yaşlanacağım!
altı üstü bir ‘’son nefes’’ değil mi? ..
vereceğim işte!
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




'' çok güzel bir şiir ayrılığı karamsarlığa yer vermeden anlatmış... tebrikler...''
Masallar gerçek olsa...okuduğum her şiiriniz,
şiir okuduğumu hissettiriyor ...çok güzel ama çok oynanırsa Mona Liza'ya benzeme ihtimali var...tabir caizse cascavlak :))
çok hoş.. sevgiyle neşer selman
'.....bütün kabahat benim;
........O’ nlar masalda kahraman,
.............benimse hayatım roman! '
çok güzel bir şiir okudum..tebrikler
sevgi ve saygıyla
hasan basri kale
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta