İki cihan arasında kalan bir adam
Doğru ve yanlış,iyi ve kötü,güzel ve çirkin kadar farklı iki dünya..
Bir sahibi,kollayanı var elbet
Bu kadar zayıf olmasa...
Karar vermek bu kadar zor olmamalı
Hak birken batıla koşmak nedendir?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Mahla'da güzel. Şiir de güzel. Hüseyin Kardeşim şiirlerini okudum, bu şiirine yorum yazacağım. Şiirinde mistik düşünce güzel olmuş. Hepimizin kulaklarında sorular çınlamalı. 'Sorular içinde soru' ifadesi malüm. güzele gidiş yolunda yürümek zor olsa gerek. Bu dalda sana başarılar diliyorum. Selam ve sevgilerimle.
Âmennâ... İnandık ve îman ettik.
Tebrikler güzel eser için.
Selâm ve dua ile...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta