şu an elimde son sigaram var
ve ben
içmekle içmemek arasında terettütüm var.
içsem , sen biteceksin
içmasem senden mahrum kalacagım
ve bu beni
çok yıpratıyor be arkadaş
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sigaranın zararları konulu şiir yazma yarışması açmış bulunmaktayım.
Yarışmaya katılımınızın, yarışmanın kalitesini arttıracak nitelikte olacağını düşünerek,
gerekli hassasiyeti göstermenizi temenni ederim.
Yarışmanın şartnamesine www.adleyba.com web adresimden ulaşabilirsiniz.
Eğer şartnamedeki şartlar sizi zorluyorsa [email protected] mail adresime şiirlerinizi yollayabilirsiniz.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta