elli yaştan sonra,
çocuklaştık ne de olsa.
o halde,
ben de varım,
sokaklarda her oyuna.
yakantop,
saklambaç,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ayrıntılar hayatın kendisi aslında..Şiir çok tekrar edilmiş ama eskimesi mümkün olmayan bir temayı işlemiş..kendince ve süsten uzak..
gayet hoş tebrikler.
saygılarımla
çok güzel bir şiir okudum...tebriklerimi yolluyorum...
yüreğinize sağlık.selam ve sevgiyle...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta