Yakmaya çalıştığım bir ateşin altına üflemek
Kadar zor seninle beraber olmak...
Ve yanmayan bir sobaya odun atmak
Kadar kolay...
Gidişinin tarihsizliğini, tarifsiz insanlarla
On parmağında hiç marifetsiz kutluyorum...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sözümün sesi kısıldı....yorumlarsa dile getiremez dizelerin heybetini....tam puan diyorum ve sayfama alıyorum....kutladım
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta