Şerr-i şemsten hıfz içün çeşm-i leyâli
Hakk, muhafız nasbetmiş iki hilâli
Nâşir-i nûr simaya gerçi çoktur teaccüb
El ne bilsin Hakk ona mutat kılmış bu hali
Ru’yet-i vech-i yârin vecdi yaman olsa da
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Bizim orlarda bir tabir vardır 'üstü Mekke altı Paris' diye. Şiiirin muhtevası tıpkı divan şiiri gibi, lakin başlığı hiç uymamış. Gül-i Ahirim v.b. olabilirdi. Ama yinede şiir fevkalede,aliyyülala..
Tebrikler.Başka ne diyeyim.
Ey çeşm-i bahtiyarım gördüğün son güldür bu
Çiz kalbime resmini kaybolmasın hayali
Sevda mührü bir çift göz parıldarken yürekte
Çifte bayram yapalım görüp iki hilali
Hasan bey!
iç ve içtenlikle yazan kaleminizi, yazdıran yüreğinizi yürekten kutlarım.
tek kelimeyle muhteşem olmuş.
Yüreğinize sağlık.
Sayılar sunarım.
ilk tam puan ben lütfen kabul buyurunuz
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta