Bavulumda sana yer yok sevgili
Burada kal!
Yüreğim kadar yorgun şehirde
Ben gidiyorum sevgili...
Yanıma iki tek sigara bile alamıyorum
Üzerimde, senden kalma yırtık yalnızlığım
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




insan kırılmaya görsün sevgiliye ne bavulda ne kalp de yer vermiyor yüreğinize sağlık
sevdanın engin büyüsünde kalmış aşklar yürekte iz bırakır yazdırır tebrikler üstadım
Karanlığın en dibinde bekleyen ışık
Uçurmdan tamm düşecekken uzanan el
Fırtına öncesi sessizlk değill
Yüreğime dokunan merhamet yağmurusun....
....ve Benn herr yağmuru senn diye avuçladm
Senn diye sürdüm yuzume
Senn herhangi birkimse değilll
Hasarlı yüreğimi tamiir edensin
'Aşkk nediir ? yariim?' dedimm
Biir bakıış verdin bin can verilesi..
..ve benn sana hiiç doymamayı öğrendim..
Takatim sensin, gidersen yiterim..
' Son isteğim, son dileğim iyi ol, yeter ' Tebrikler. Sevgiler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta