Bir trene bindirdiler beni.
İte kaka zorla... Yanıma; hayata dair hiçbir şey almamıştım oysa.
Trenin acı çığlığı yankılandı kulaklarım da... Beni hiç bilmediğim bir odaya kapattılar. Ve yanıma yol arkadaşlarımı yolladılar.
Hiç bitmeyeceğini düşündüğüm yolculukta yaptığımız suskun konuşmalardan sonra, onların bana hiç yabancı olmadıklarını anladım.
Vefalı dostlarım benim.
Hiç yalnız bırakmamışlar beni oysa; bütün bir hayat boyunca.
Hiç merak etmediğim, ama hep öğrenmek istediğim soruyu sordum: “Nereye gidiyor bu tren? ”
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta