Sevgini yüreğime işledim nakış nakış
Kem olsa da sendeki bakış en güzel bakış
Esirin oldum sanki girdaba girmiş gibi
Kurtuluş mümkün değil, bulamadım bir çıkış,
Bu ne biçim bir fetih, bu ne biçim kuşatış?
***
Görmesem dahi seni görünende sen varsın
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




EFKAR KOKA BU ÇAĞRI NE GÜZEL ÇAĞRI TEBRİKLERİMLE ÜSTADIM.
Gönlünüz hos kaleminiz daim olsun...Selam ve dua ile...
KALEMİNİZ DAİM OLSUN TEBRİKLER
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta