Gidiyordun
Ben ise arkana bir kere dönüp
Bana doğru koşmanı…
Hiç bu kadar asılı kalmadı ellerim hava da
Ve hiç bu kadar gözlerim dalmamıştı
Her adımda küçülüp giden vuslata…
Saliseleri kovalıyordu geri gelmeyecek zaman
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Ayrılık gidenin renginde mi vardı?
Bir kum tanesinin güneşe küskün sarılığı gibi
Gözlerinde ise çimenin arkasında saklanan
Bir çiğ tanesi gibi saklıydı yaşların
Oysa ağlamak bir onurdu, vedâ idi yaşanan…
Hiç bu kadar uzun olmayacak bir daha
çok duygulu bir şiirdi..yüreğinize sağlık..
baştan sona hüzün..
Hüzünler sevdanın içine akıp gitmiş üstadım.yüreğine saglık.selam ve sevgilerimle.
Daha ne güzler ne baharlar birbirini kovalayacak.Bazan güneş gibi batıp ay gibi doğulacak...
Daha bize bir bilsek bir bilsek
Ne sorular sorulacak
Gidenler mi kalanlar mı
Ak denilen yalanlar mı
Ne güzeller görülecek
Belki bütün şehirler
Bize güzel görülecek
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta