Son Bahar Şiiri - Yorumlar

Kerem Kayar
216

ŞİİR


30

TAKİPÇİ

Gidiyordun
Ben ise arkana bir kere dönüp
Bana doğru koşmanı…
Hiç bu kadar asılı kalmadı ellerim hava da
Ve hiç bu kadar gözlerim dalmamıştı
Her adımda küçülüp giden vuslata…
Saliseleri kovalıyordu geri gelmeyecek zaman

Tamamını Oku
  • Muazzez Karaduman
    Muazzez Karaduman 17.10.2006 - 14:19

    Ayrılık gidenin renginde mi vardı?
    Bir kum tanesinin güneşe küskün sarılığı gibi
    Gözlerinde ise çimenin arkasında saklanan
    Bir çiğ tanesi gibi saklıydı yaşların
    Oysa ağlamak bir onurdu, vedâ idi yaşanan…
    Hiç bu kadar uzun olmayacak bir daha

    çok duygulu bir şiirdi..yüreğinize sağlık..

    Cevap Yaz
  • Salim Kanat
    Salim Kanat 16.10.2006 - 02:12

    baştan sona hüzün..

    Cevap Yaz
  • İshak Özlü
    İshak Özlü 15.10.2006 - 09:50

    Hüzünler sevdanın içine akıp gitmiş üstadım.yüreğine saglık.selam ve sevgilerimle.

    Cevap Yaz
  • Mevlüt Yanar
    Mevlüt Yanar 15.10.2006 - 01:27

    Daha ne güzler ne baharlar birbirini kovalayacak.Bazan güneş gibi batıp ay gibi doğulacak...
    Daha bize bir bilsek bir bilsek
    Ne sorular sorulacak
    Gidenler mi kalanlar mı
    Ak denilen yalanlar mı
    Ne güzeller görülecek
    Belki bütün şehirler
    Bize güzel görülecek

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta