sonbahar diyor bak bu rüzgar
hem de en son bahar
hiç olmadığı gibi
bu sene son
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




tebrikler üstat.baharlarınız uzun yemyeşil olsun.selamlar
Anlamlıydı. Bayramınızı kutlar sevdiklerinizle birlikte sağlık ve huzur dolu bir bayram geçirmenizi dilerim. Selamlar, saygılar.
yeni bir başlangıç her son..
son denilen olabildiğince geç bulsun bizleri..
Sonbahara inanma .Bir anlık duygu boşluğunu kandırıyor. Bana da öyle demişti geçen yıl. Ama dizelerde çok güzel duruyor;tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta