Deseydin, gülmeyip ağlayacaksın!
Bu kadar yanmazdı yüreğim anne.
Dertleri yalnız sen sırtlayacaksın!
Sol yanım acıyor,yoruldum anne….
Adını koysaydın, çektiklerimin,
Vefalı dost bunlar, bildiklerimin.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiiri yeni okudum iyiki okudum. Güzeldi, tebrikler..
En kutsal varlık olan ana sevgisini ana sıcaklığını ve siteme acıya ortak bildiğimiz yarenimizdir anneler şiirde bunlarla yine anneye dert yanıyorsun harika olmuş çok güzel bir anlatım tebrikler
sabırlı ol
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta