Memesi olmayan bir kadın erkekleşir mi Tanrım?
Güçlenir mi? Kafa tutarak hayata çat kapı çıkabilir mi evden?
Öpülebilir mi arzuyla yeniden?
Ellerini “çiçek yapamadan” göğsü üstünde, dinleyebilir mi ilgiyle birini?
Ve memesi olmadan sevişebilir mi?
Terinin yolu değişir mi, teki olmasa mesela…?
Yitik bir adres gibi, emziremez ise doğurduğunu,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta