Karanlik Düşlerime Esir Oldugum Zaman, iste O An,
Gecelerin Gelmesini istemiyorum O Zaman,
Korkular Bir Sarmasik Gibi Sariyor Yatagimi Adeta,
Titriyor Ellerim, Üsüyor..Üsüyor Bedenim, Yine Basliyor...
Taarruza Hazir Bir Asker Gibi Ruhum,Karamsarca Bekliyor.,
Icimde Bir Ugultu,Bir Haykiris, Bir Feryat, Bin Pismanlik Birikintisi
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




SABAH OLUCAK DİYE BAKIYORUM PENCERENİN KARANLIK DİĞER YANINA ...ACABA BURADA AMAÇ SABAH OLUCAK DİYEMİ BAKMAK PENCERENİN DİĞER YANINA YOKSA HER KARANLIKTA ONUMU BULMAK HE NE DERSİN
BENDE BİR ESMER OLARAK ŞUNU SÖYLEYECEĞİM ESMER BİRİSİNE YAZILMIŞ EN GÜZEL ŞİİR YAZANIDA ERKAN AKARÇAY OLUNCA ALLAAAAAAAAHHHHH ŞAHESER ÇIKIYOR ORTAYA NE DUYGU YAAAAA
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta