Neden güzel Rabbim duymazsın beni?
Bilirim hep böyle koymazsın beni
Yürekten imanla severim seni
Beni hiç günahkar eyleme Rabbim
...
Sabır ver nefsime imanım tam et
Kötü şey yapmaktan beni sen men et
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




böyle bir berat kandili gecesinde böyle bir şiir okumak huzur verdi..
kaleminize sağlık..
Nejat KIZILTEPE
kutlarım güzel bir şiir zevkle okudum saygı ve sevgilerimi sunuyorum kaleminiz daim olsun
şefik aydemir
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta