Yayınlanmış biyografisinden alıntı
Bir sessizlik ki..
Bu sessizlik;
Ölü yalnızlığının mezar sessizliği.
Anamı çağırsam duymaz,
Şehir uyuyor uyanmaz
Kimin umurunda sancılarım.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




'kimin umurunda sancılarım?' sana katılıyorum.. tebrikler...
Tebrik ederim. serinin 2. side çok güzel. Yüreğinize sağlık.
Saygılarımla...
Duygular sessizce başlıyor ve seslice bitiyor
Can Özcan Özkan
evet bu guzel seri devam etmeli, 3,4,5,6,7,8...
güzel seri bir ve iki olarak ama bana kalırsada daha bunun üç dört ve beşi olmalı :) tebrikler devamını bekliyoruz selamlar
Turhan Toy
en azından birinin umurunda olmalı...ama
tebrikler..!
sevgi ve saygıyla
Kırılmışlık kokuyor...sevgiler nevin hanım(sanırım devamı gelecek)
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta