Zenginsin senin deyiminle, zenginsin...çalıştım yaptım diyorsun.evet çalıştın yaptın lakin Allah nasip etmeseydi sana fırsat vermeseydi yapabilecekmiydin.? yoksulu çaresizi gördünmü malini mulkunu gördügün gibi...onlara deger verdinmi...malina mülküne verdigin gibi...Düşün zengin adam düşün! ! ! ...zengin babanın zengin çocugu! ! ! ...sen paranla zenginligi oynarken kaç çocuk aglıyor aç oldugu için...kaç aile çaresizce kıvranıyor.! ! ! ...Düşünki...bir gün sende düşersen nasıl yaşayacagına dair hazırlıgın olsun...çarelerin olsun...kaç çaresize çare oldun varlıgınla...Ben yaptım deme! ! ! Ben zengin oldum ama...İnsan olamadım de...! ! !
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta