Ey kalbim
Seni boşuna taşıyorum.
Sevgilin yok.
Ey canımın canı.
Seni boşuna yaşıyorum.
Sevincin yok.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Doğum gününüz münasebeti ile uğradığım sayfanızda,
Bu güzel çalışma ile karşılaştım.
Tebrik ederim
Yaşayacaklarınız,
Yaşadıklarınızdan
daha renkli,
Daha hareketli,
daha bereketli
Geçmesi temennisi ile
Doğum gününüzü tebrik eder
Sağlık
Afiyet
Başarı dolu bir ömür
Yüce Rabbimden niyaz ederim
Osman ERDOĞMUŞ
SAKARYA
Güzel dost sanki özünden küsmüş küllerini arıyor gibisin.'Hayat', hayatın içinde gizlidir.karamsar olmaya gerek var mı bilemiyorum.Şairin dediği gibi 'ağlıyorum' ağladığım günlere vesselam.Selam ve saygılar.Hüseyin Salman/ELAZIĞ
Ey vefasız sevgilim.
Yollarına boşuna bakınıyorum.
Geleceğin yok.
Duygu yüklü güzel şiiriniz için kutlarım.Tebriklerimle.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta