Biz o duygusal dalgaları geride bıraktık,
Çok kürek çektik güneşe doğru.
Yeşili maviyle nişanladık da
Umut yellerine tomurcuk ektik,
Başka kıyılarda dallanıp budaklansın diye.
Köpük köpük akıp gitti elimizden gençlik
Vefakar sandığımız gönüllere çok haber saldık
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Seninle şiirine nazire gibi ve güzel.
Aşk böyle olmalı ve aşık hep vefalı.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta