Dokunsalar ağlayacak gibiyim,
Gerçi dün gece ağladığımda kimse dokunmamıştı,
Dokunan sendin çünkü dün gece.
Anlatamadım kendimi ya da anlamak istemedin,
Anladığın, algıladığın ve belki yaşadığın gibi değildim belki,
O yüzdendi inanmayışın.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




kolaydı uzaklaşmak,kolaydı bahane bulmak, zordu üstüne gitmek, zordu savaşmak, zordu yoktan varetmek.Ben gece yine seni düşünmeden uyuyamıyorum sen ne yaşadın bilmiyorum.Beni ben olarak bilmeni isterdim..zordur insanın anlaşılması..daha zoru..kendini anlatamamak..en zoru ise yanlış anlaşılmak..sevmek,anlamak için de savaşmak lazım,zordur insanı tanımak..katılıyorum size..anlamak istemeyene ne söylenebilinir ki..anlayan anlar zaten..tebrikler,şairim,saygılarımla.
Güzel bir eserdi,tebrik ediyorum,saygımla...
anlasana eyyy sevilen, görsene sessiz çığlıkları, yazılmadı sana boşuna bu dizeler...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta