Varlara yoklara sitem
Hayata sitem ediyoruz
Yasam denen bu güzergah,da
Varlarla yoklarla ilerliyoruz
Nasır tutmuş acılar
Merhemini bilmiyoruz
Düsünceler fırtınalı
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




hoştu..sevgiler yüreğinize..
Güzel dizeler, kutluyorum.
''Nasır tuutmuş acılar
merhemini bilmiyoruz''
yüreğinize sağlık...tebrikler...!Aslında çok haklısınız insanlar ne yazık ki bilmiyorlar gerçek acıların ne oldugunu yaşam denen bu alemde tutturmuşlar bir yol gidiyorlar ama nereye nasıl nerden gidilecegeni bilmeden gidiyorlar aslında biliyorlar belki de ama dünya alemi gözlerini hırsla vs duygularla bürümüş.dilerim bir gün dogru yolu bulurlar...SEVGİYLE KALIN LÜTFEN GÜZEL İNSANNN...!
gönlünüze
erdeminize
kaleminize sağlık,
ne güzel buyurmuşsunuz
evet fırtına nefiste
ama körelmeli mi bilmiyorum..
siz de teskin etmişsiniz zaten
saygılarımla
İbrahim Çelikli
ŞİRİN,
ŞİPŞİRİN,
ŞİRİNDEN DE ŞİRİN,
ŞİİRİN.
TEBRİKLER MERYEM KARDEŞİM.
KİLİS’TEN ON PUAN.
SELAM VE DUA İLE.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta