Kalp, taştan tuğladan değil,
Sırçadan Kabe’dir, korumak, silmek gerek,
Mekke’deki Kabe bir şey değil,
Kalp Kabe’sine girmek gerek.
Kalbi kırıvermek çok kolay,
Kırıklığı silmek gerek.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sn. Öztürk
ENFESTİ. Fazla söz fazla gelir.Gönül pınarımdan 10
Kalp, taştan tuğladan değil,
Sırçadan Kabe’dir, korumak, silmek gerek,
Mekke’deki Kabe bir şey değil,
Kalp Kabe’sine girmek gerek.
Kalbi kırıvermek çok kolay,
Kırıklığı silmek gerek.
Gönül bahçemden gönül bahçenize 1001 renk çiçek yolluyorum. Kabul buyurunuz lütfen.
Sevgiler...
Âlimoğlu
YÜREĞİNİZE SAĞLIK
TEBRİKLER.
En çok düştüğümüz hata: Kalp kırmak! Evet,belki narılıyor ama izi kalıyor.Tebriklerimle...
Evet senin kalbini kıracağıma, kendi kafamı kırarım.
Tebrikler 10 (on)
Çok güzel. Gönül dolusu tebrikler.
çok hoş sesleniş alkışlar
Kalp kırıldımı bir kere bitti,yapıştırsan da silsen de,artık faydası yok,izi kalıyor mutlaka !...Önemli olan önceden kırmamak ammaaa insan çiğ süt emmiş bir kere,insanız yapıyoruz işe zaman zaman ,sonradan pişman olsakta !...Hayata dair bir şiirinizi severek okudum,kutluyorum,hoş tu !...
KİMSE KİMSEYİ KIRMASIN...HAYAT ÇOK KISA,SEVMEK ÇOK GÜZEL BİR DUYGU SONUNA KADAR SEVİN HERKESİ HER ŞEYİ...HAVADAN SÖZLER DEĞİL İNANIN HER ŞEY DAHA GÜZEL OLUYOR BU ŞEKİLDE...KİN BSLEYEN YÜREK KENDİNİ SEVEMEYEN YÜREKTİR HER ŞEYDEN ÖNCE...SEVGİLERİMLE...BURCU
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta