Biz güzel şiirler yazabilirdik
Olmasaydı acılarımız
Dışlamasaydı bizi sevdiklerimiz
Ve uğramasaydık ihanete
Biz iyi insanlar olabilirdik
İyi olduğumuzda binmeselerdi tepemize
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




"HİÇ ŞÜPHESİZ BİZ, HANGİNİZ DAHA GZÜEL AMELLER YAPACAK BAKIP GÖRELİM VE KENDİNİZE DE GÖSTERELİM DİYE ÖLÜMÜ VE HAYATI YARATTIK." -Ayet-i kerime meali-
"ANDOLSUN Kİ BİZ, İNSANI END GÜZEL BİR SURETTE YARATTIK; SONRA DA ONU ESFEL-İ SEFİLİNE ATTİK/İTTİK. BUNDAN, İAMAN EDİP, SALİH/HAYIRLI AMELLER İŞLEYENLERİ MUAF KILDIK Kİ, ONLAR İÇİN SONU GELMEZ MİKAFATLAR VARDIR." -Tin suresi-
"ASRA YEMİ OLSUN Kİ, İNSAN HÜSRANDADIR! ANCAK, İMAN EDİP SALİH/HAYIRLI AMELLER İŞLEYENLER, BİR DE HAKKI VE SABRI BİRBİRLERİNE TAVSİYE EDENLER BUNDAN MÜSTESNADIR." -Asr suresi-
Hayırlı imtihanlar olsun inşaallah.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta