İnsan sır, canlı sır,mana sır
Dünyada insan yok oluşa hazır.
Varlıkta,yoklukta,hiçlikte
Her birinde vardır Hızır.
Sır ile oluştu bu büyük kainat
Oluşmuşta var olmuş, meraka inat.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Hakikatlı bir şiir ...
Yüreğinize kaleminize sağlık ...
Bence 21. asırda doğada çok sır kalmadı,hepsinin bir çözüm cevabı elbette vardır.İnsanlık tarihi o kadar geliştiki,uzay bile didik didik edildi.Artık insan yerine robotlar yerini aldı.Yapay düşünce aldı yürüdü,yeterki insanoğlu aklını kullanmayı becersin?Küçücük cep telefonlari,internet ve daha birçok buluş insanları kendisine hapsetmiş.Çağ uzay çağıdır ,olumlu düşünmek gerekir.
Her kayboluşun elbette bir sebebi vardır, aynen dört mevsim gibi...Kaleminizi kutluyorum, tebrikler,yüreğinize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta