Bağrında aşk büyütür efsunlu anılarım,
Gönlümün kıyısında uyanırsın her sabah,
İsminin ilk harfiyle tutuşur dudaklarım,
Sitemkâr dualarda seni anmaktır günah…
Nerde bir ayna görsem içinde tenha yüzüm,
Sesimdeki sükûtu kim anlar senden başka,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Tarzınız Büyük Usta Necip Fazıl ı hatırlattı, şiiriniz güzel ve anlamlı, tebrik ederim..
Öleceğiz ne çare...
ha suyunu iç etmiş bir kuyu ha yatağını yadırgayan bir dere..
zaman mıdır aslolan, mekân mı bilinmez, Azrail'den sonra selam olsun kadere..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta