“Yaş otuz beş, yolun yarısı eder.” demişti şair,
Ben de yolun yarısını buldum farkında mısın anne?
Günler mi çılgınca geçti anlamadan,
Ben mi saliseler gibi kalakaldım zamandan bîhaber.
Geçen zaman değil meğer ömrümmüş,
Benden habersiz anne.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




ogretmenim ben 6:e sinifin dan selenay seni cok seviyoru m
Öğretmenim 6/e sınıfından bir öğrenciniz olarak sizi bütün sınıf adına tebrik ediyorum ve sizi çok seviyoruz...
Çok anlamlı yorumlanmış,güzel bir çalışma yapılmıştır.Kutlarım Sayın Derya Skgün.
Mürsel Adıgüzel
Öğretmenim 6-e sınıfı olarak böyle bir türkçe öğretmenimiz olduğu için sizinle grur duyuyoruz. sizinle dersimiz bir başka güzel geçiyor.sizi çok seviyoruz.
6-E SINIFI
Son bir sır daha anne…
Demin ufak bir yalan söyledim sana,
Eşim çok kızsa da,
Kaçamak yapıp ara sıra,
Sakızla uyuyorum bazen,
A kuyruklu O küçük kızı hatırına
yüreğine sağlık...
içten geldiği gibi sıcak ve özlem dolu yıllara
tebrikler
selam ve saygılar
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta