___Çayı sensiz içiyorum,
Yağmuru sensiz seyrediyorum.
___ Sensiz dinliyorum yalnızlığımı,
Sensiz hissediyorum sensizliğimi...
En büyük dert nedir hocam?🤔🤔
____Gelmesini, aramasını
canu gönülden beklediğiniz birinin,
sizin beklediğinizi bildiği halde
bir türlü arayıp sormaması, çıkıp da gelmemesidir...
👋Şavkınla ruhuma doğduğun her gün,
Güneş doğsa da bir, doğmasa da bir...
Bulut gözlerinden bir damla düşse
Yağmur yağsa da bir, yağmasa da bir...
👉Mecnunu çöllere düşüren sevdan
Seni benim gözlerimle görenin
Gözlerine düşman olur yüreğim...
Sabah oldu diye selam verenin
Sözlerine düşman olur yüreğim...
Bu dünyada teksin, bulunmaz eşin
Emir verdim yüreğime
Sevme! dedim, dinlemedi
Önceden de olmuştu ya,
Hiç bu kadar inlemedi...
Dönüverdi arkasını
_/Eylül gitti hüzün bitti sanmıştım
Giden gitti, kalan aynı duruyor..
Sabret geçer deyip oyalanmıştım
Doğru bitti, yalan aynı duruyor..
_/Mevsimler masummuş suçlu olan biz
Ben o yardan esen bir yel beklerken gündüz gece
Yarin gönül kitabında yokmuş benden bir hece...
Nur yüzün doğmadı gündüzlerime
Bunaldım güneşin karanlığında...
Şavkından bir hüzme sür gözlerime
Ki, kaldım güneşin karanlığında...
Mecnun'um çölünde gömüldüm kuma
Bekliyorum ama karasız kaldım
Sen mi yazacaksın, ben mi yazayım?
Elimde sazımla düşlere daldım
Sen mi yazacaksın, ben mi yazayım?
Madem ki insanız fani alemde,
__// Hayatımdan çıkıp gittiğini,
Benden kaçtığını
sanıyorsun...🫢🫢
__//Oysa ki,
👉 Artık ömür boyu şiirlerimde yer alacaksın..




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!