Olsa olsa plajda üssüzlere
ekmek satar bizim simitçi
İncir reçeli kavonuzunda
Yağlı kaymak,dondurma misali
Başında kasket,ayağında terlik
Bu kadar alaylı olmamıştı erkeklik
Simitçinin fendi
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Simitçinin fendi
Ekmek derdi
Tınlamadı bile
Gezerken duyduğu altınçağı hikayelerini
gerçekler ve hayaller arasında mükemmel bir tespit....
yüreğinize sağlık...
harika olmuş
selam ve saygılar
Simitci olmakta ne var
Nefsi yenmekte mesele
Nefsi yenersen bir kere
Onu herkez alır satar
YAPARIM DEYİPTE HERKESİN YAPAMADIĞI BİR MESLEK.TEBRİK EDERİM SİZLERİ.SAYGILARIMLA.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta