Bir adam bağırıyor sokakta,
Taze simitlerim var…
Simitçi simitçi geldi diye…
Çocuklar duyunca sesi,
Dökülüyorlar sokaklara…
Harçlıklarını uzatıyorlar simitçiye,
Simitçi büyük bir zevkle,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Daha bu sabah karşıyaka simiti yedim.Simit yanında bir dilim peynir ve sıçak bir çay yemede yanında yat!! YüREKtEN KuTLuYRuM :))
Simit yemeyi hala çok severim. Çocukken hergün yerdim.Kısa ve güzel bir şiirdi kutlarım.
Simitçi
Bir adam bağırıyor sokakta,
Taze simitlerim var…
Simitçi simitçi geldi diye…
Çocuklar duyunca sesi,
Dökülüyorlar sokaklara…
Harçlıklarını uzatıyorlar simitçiye,
Simitçi büyük bir zevkle,
Uzatıyor çocuklara simitlerini,
Çocuklar sevinçle gidiyorlar evlerine,
Taze simitlerini sıcak çayla yemeğe…
Kısa ve çok hoş olmuş kutlarım!
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta